Kategorie


Wibrujący rool on pod oczy przeciw opuchnieciom i cieniom 12ml.

Wibrujący rool on pod oczy przeciw opuchnieciom i cieniom 12ml.

Wibrujący rool on pod oczy przeciw opuchnięciom i cieniom 12ml.

Więcej szczegółów

3165 8

Produkt niedostępny w tym katalogu!

Wibrujący i chłodzący roll on pod oczy to wyjątkowy kosmetyk, który szybko i skutecznie redukuje wszelkie opuchnięcia oraz cienie pod oczami. Ten innowacyjny kosmetyk, dzięki wibrującemu aplikatorowi w kulce, przez który wydobywa się specjalne, dobroczynnie działające serum, sprawia, że oczy wyglądają na wypoczęte, a delikatna skóra wokół nich jest przyjemnie odświeżona i zrewitalizowana.
Mocno skoncentrowany kosmetyk dzięki swojej wyjątkowej formule z kompleksem Revitawake i wyciągiem z pestek słonecznika wykazuje działanie silnie energizujące, wygładzające i zmiękczające. Natychmiast po użyciu podaruje on spragnionej skórze dogłębne nawilżenie i przyjemne, chłodzące ukojenie. Jest on niezawodny po nieprzespanej nocy, ponieważ nie tylko rozbudzi zmęczone oczy, ale również zredukuje nieładne opuchnięcia wokół nich i przywróci zdrowy wygląd. Niesamowicie upiększające efekty, takie jak po ośmiogodzinnym śnie, potwierdza aż 87% kobiet.* Produkt usuwa obrzęki dzięki delikatnym wibracjom i obrotowej końcówce masującej, która pobudza mikrokrążenie w skórze.
Produkt jest łatwy i higieniczny w zastosowaniu, a także zaskakuje lekką konsystencją, która błyskawicznie się wchłania. Produkt jest testowany dermatologicznie, odpowiedni dla skóry wrażliwej i hipoalergiczny.
Niesamowity efekt osiągniesz stosując roll on rano i wieczorem.

Sposób użycia krok po kroku:
1.Należy zdjąć nakładkę i przekręcić spód opakowania tak, aby usłyszeć dwa kliknięcia i uruchomić wibracje.
2.Trzymać produkt obrotową końcówkę w dół, aby umożliwić wypłynięcie serum. Przesuwać pod okiem w kierunku zewnętrznego kącika przez 5-10 sekund. Nie stosować na powiece.
3.Palcami wmasowywać nadmiar produktu w skórę pod okiem i na powiece do czasu aż się całkowicie wchłonie.
*Na podstawie 2-tygodniowego badania konsumenckiego 10-026 na grupie 99 osób.

Pojemność: 12 ml